سلام

به نام خدا

با سلام وتشکر

پاسخ سوالات

۱- شیمی نظری به مطالعات تئوریک توجه بیشتر دارد

اما شیمی عملی به جنبه های کاربردی توجه بیشتری دارد مثل شیمی کشاورزی- شیمی پزشکی

۲- تاریخچه

علم میکروبیولوژی از سال 1674 هنگامی که آنتوان لوون هوک ، با عدسی شیشه‌ای خود دنیایی از موجودات ریز را در قطره آب برکه مشاهده کرد. در اواخر قرن 17 نظریه تولید خودبخودی مورد بحث قرار گرفت. در این زمان بسیاری از دانشمندان از جمله فرانسیکوردی ، فکر می‌کردند میکروارگانیسمها از مواد غیر زنده ایجاد شده‌اند. در سال 1766 اسپالانزانی نتیجه گرفت که میکروبها از هوای غیرسترون وارد محلولهای غذایی شده و آنها را فاسد می‌کنند. دو ابرمرد دنیای علم که به کنار گذاشتن نظریه خلق‌الساعه کمک شایانی کردند شیمیدان فرانسوی به نام پاستور و پزشک انگلیسی به نام تندال بود. در 100 سال گذشته میکروب شناسان موفق به دریافت چند جایزه نوبل شده‌اند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
با 25هزار تومان صاحب سایت فروشگاهی ش چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

با 25هزار تومان صاحب سایت فروشگاهی شوید
پکیج فروشگاهی فروتل با قیمت استثنایی 25هزار تومان که بابت هزینه هاست و دامنه می باشد عرضه شده است که ویژه همکاران فروتل می باشد و همه دوستانی که مایل به داشتن سایت فروشگاهی با امکانات فوق العاده و متناسب با پورتال فروتل هستند می توانند ابتدا عضو فروتل شده و از داخل پنلی که در اختیارتان گذاشته می شود درخواست راه اندازی فروشگاه اینترنتی را نمایید حداکثر ظرف 2 هفته سایت شما طراحی می گردد و سند مالکیت آن برایتان ارسال می گردد.


لینک ثبت نام : http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=1

نیازی به داشتن محصول برای فروش نیست و صرفا برای سایت خودتان تبلیغ خواهید کرد و به ازای فروش محصولات فروتل پورسانت دریافت خواهید کرد

چند نمونه از نسخه اولیه پکیج
http://www.shahrecd.com
http://www.nashreketab.com
http://www.tala-javaher.com
http://www.118kala.com
http://www.bazarekhodro.com
و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد